Finwire 5 July - 14:43

Adverty redo att lansera In-Play 2.0

Annonsplattformbolaget Adverty kommer inom kort att lansera In-Play 2.0, vilken introducerar klickbara billboard-annonser utan att förstöra spelupplevelsen. I samband med detta har bolaget integrerat en rad nya SSP-partners i sin plattform.

SSP står för supply-side plattform. De nya samarbetena säkerställer att Adverty kan erbjuda varumärken och medieköpare runt om i världen ett bredare och mer diversifierat utbud av köpmöjligheter för sin In-Play-reklam.

“In-Play 2.0 är ett stort steg framåt i interaktiv och engagerande annonsering inom spelindustrin och vi tror att det här kommer att göra stor skillnad för formatet och dess tillväxt framöver. Vi ser verkligen fram emot att lansera In-Play 2.0 till våra publicister och mediepartners inom kort”, säger Jonas Söderqvist, vd för Adverty.

Senaste nyheterna

Se alla
Finwire 21 October - 17:41
Nedgångar i utlandet tyngde Stockholmsbörsen, OMXS30-index föll 0,7 procent
Stockholmsbörsen vände nedåt på måndagen efter tre uppgångsdagar på raken. Stockholm följde...
Finwire 21 October - 17:06
Affärsområdeschef i Getinge köper aktier för 0,6 miljoner kronor
Elin Frostehav har den 21 oktober köpt 3 120 aktier i medicinteknikbolaget Getinge där hon är...
Finwire 21 October - 17:02
Styrelseledamot i Getinge köper aktier för knappt 0,5 miljoner kronor
Johan Bygge har den 21 oktober köpt 2 500 aktier i medicinteknikbolaget Getinge där han är...