Finwire 5 juli - 14:43

Adverty redo att lansera In-Play 2.0

Annonsplattformbolaget Adverty kommer inom kort att lansera In-Play 2.0, vilken introducerar klickbara billboard-annonser utan att förstöra spelupplevelsen. I samband med detta har bolaget integrerat en rad nya SSP-partners i sin plattform.

SSP står för supply-side plattform. De nya samarbetena säkerställer att Adverty kan erbjuda varumärken och medieköpare runt om i världen ett bredare och mer diversifierat utbud av köpmöjligheter för sin In-Play-reklam.

“In-Play 2.0 är ett stort steg framåt i interaktiv och engagerande annonsering inom spelindustrin och vi tror att det här kommer att göra stor skillnad för formatet och dess tillväxt framöver. Vi ser verkligen fram emot att lansera In-Play 2.0 till våra publicister och mediepartners inom kort”, säger Jonas Söderqvist, vd för Adverty.

Senaste nyheterna

Se alla
Finwire 19 juli - 19:07
Antalet aktiva olje- och gasriggar i Kanada steg till 197 stycken (189)
Totala antalet aktiva olje- och gasriggar i Kanada steg under senaste rapportveckan. Det visar...
Finwire 19 juli - 19:06
Antalet aktiva olje- och gasriggar i USA steg till 586 stycken (584)
Totala antalet aktiva olje- och gasriggar i USA steg under senaste rapportveckan. Det visar...
Finwire 19 juli - 17:37
Stockholmsbörsen avslutade veckan med nedgång, OMXS30-index sjönk med 1,1 procent
Stockholmsbörsen avslutade veckan med nedgång på fredagen som likhet med torsdagen bjöd på...